Forskningsdatabase
Abstract

I dette uddrag af et interview til udgivelsen 'On the definition of learning', fortæller professor Paul Cobb fra Vanderbilt Peabody College i Nashville om det store forskningsprojekt MIST og om deres greb på kompetenceudvikling af lærere og ledere.

Fakta
Titel
An interview with Paul Cobb
Forfatter(e)
Ane Qvortrup, Merete Wiberg og Peder Holm-Pedersen
Udgiver
University Press of Southern Denmark
Udgivelse
On the Definition of Learning, s. 246-271
Genre
Formidlingsartikel
Omfang, antal sider
25
Udgivelsesår

Seneste magasin

Magasin #34

Magasin #34

 er ude nu

Relationer er afgørende for elevers trivsel og læring. Men hvor meget af sig selv skal man give? Fokus på det meningsfulde, men også svære relationsarbejde.

Læs desuden om
Det tænkende klasserum AI - eleverne ved godt, når det fremmer læring
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29
Magasin #28

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.