Forskningsdatabase
Abstract

I august 2009 blev der indført en ny fælles pædagogikumordning for lærere på alle de gymnasiale uddannelser, og det blev besluttet, at ordningen skulle evalueres efter tre gennemløb. Denne rapport præsenterer resultaterne af evalueringen af den nye pædagogikumordning. Evalueringen er rekvireret af Ministeriet for Børn og Undervisning (MBU).

Fakta
Titel
Evaluering af pædagogikumordningen fra 2009
Forfatter(e)
Katrine Strange
Udgiver
Danmarks Evalueringsinstitut
Udgivelse
Genre
Evalueringsrapport
Omfang, antal sider
77
Udgivelsesår
2013

Seneste magasin

Magasin #34

Magasin #34

 er ude nu

Relationer er afgørende for elevers trivsel og læring. Men hvor meget af sig selv skal man give? Fokus på det meningsfulde, men også svære relationsarbejde.

Læs desuden om
Det tænkende klasserum AI - eleverne ved godt, når det fremmer læring
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29
Magasin #28

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.