Forskningsdatabase
Abstract

Dette er en kommentar til Stine Hansens artikel i det forrige nummer af MONA. Stine Hansen redegør kort i sin artikel for de forskellige opfattelser af – og betegnelser for – tværfaglighed samt for nogle af de glæder og problemer der er ved tværfagligt samarbejde. Jeg vil i denne kommentar komme nærmere ind på vanskelighederne ved tværfagligt samarbejde. Stine Hansen redegør i sin artikel. Stine Hansens oprindelige artikel kan læses her.

Fakta
Titel
Tværfagligt samarbejde – hvor svært kan det være?
Forfatter(e)
Jens Kristensen
Udgiver
Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet
Udgivelse
MONA 2007 (2), s. 72-77
Genre
Kommentar
Omfang, antal sider
6
Udgivelsesår
2007

Seneste magasin

Magasin #34

Magasin #34

 er ude nu

Relationer er afgørende for elevers trivsel og læring. Men hvor meget af sig selv skal man give? Fokus på det meningsfulde, men også svære relationsarbejde.

Læs desuden om
Det tænkende klasserum AI - eleverne ved godt, når det fremmer læring
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29
Magasin #28

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.