Gymnasieforskning
Gymnasieforsknings logo
MAGASIN
AKTUELT
FORSKNINGSDATABASE
PODCAST
OM OS
Min Profil
Min Profil
Kategorier
Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse
Forskningsartikler
Alle
Efter publiceringsdato
Evaluering af naturvidenskabelig almendannelse i stx- og hfuddannelserne
A snap of intimacy
Report on current state of the art in formative and summative assessment in IBE in STM – Part II: Digital assessments
At fortælle tid
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik (1/2)
Evaluering af almen studieforberedelse
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 2: Fremgangsmåde og metodiske overvejelser
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 7: Repræsentationsformer i fysik
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 8: Eksperimentelt arbejde i fysik
At tegne en tanke – på Visuel hf i Viborg
At lære fysik – Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 3: X-klassen
At lære fysik – Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 4: Y-klassen
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 6: Det længerevarende gruppearbejde
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 5: Den lærestyrede klassedialog
Attention to Attention: Reflexions on new Media in Education
Tekster og genrer på erhvervsuddannelserne - med særligt henblik på overgangen fra grundskole til erhvervsuddannelse
Betydningen af studenternes sociale baggrund før og efter gymnasiereformen
Bevidsthed om læring i uddannelserne: Progression, portfolio og entrepreneurship
Fag og gymnasiefremmede, 2. runde: Erfaringer og ideer fra 10 udviklingsprojekter udført i perioden januar 2011-juni 2012
Hvilken rolle spiller kunst og kunstneriske processer i gymnasiet?
CAS-indued difficulties in learning mathematics?
Cooperative Learning i teori og praksis
Chanceryttere og domænebyggere – eller (u)ligestilling i gymnasieledelse
Student notes as a mediating tool for learning in school subjects
Computational Thinking and Practice — A Generic Approach to Computing in Danish High Schools
Previous
Next