Gymnasieforskning
Gymnasieforsknings logo
MAGASIN
AKTUELT
FORSKNINGSDATABASE
PODCAST
OM OS
Min Profil
Min Profil
Kategorier
Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse
Forskningsartikler
Alle
Efter publiceringsdato
Engelsk A på htx, hhx og stx og engelsk B på stx
Engelsk B på hf og htx: fagevaluering 2007
Engelsk i gymnasiale uddannelser
"En helt anden måde at skrive på" Et studie i skriftlighed i projektarbejde med tysk som fremmedsprog
Enkeltfag eller fagintegration i naturfagene?
Ensomhed i befolkningen – forekomst og metodiske overvejelser
Et fag i moderniteten
Et frit valg? Unges overgang fra grundskolen til ungdomsuddannelserne – om danske unge og unge fra etniske minoriteter
Slutrapport: Erhvervsskoleelever i det danske erhvervsuddannelsessystem
Evaluering af digitale læremidler
Evaluering af bioteknologi A som forsøgsfag på stx og htx
Ensom i en social verden
Evaluering mellem mestring og præstation
Evaluering af Gymnasiet tænkt forfra 2012-2015
Student persistence in Secondary Education Programmes
Feedback som en integreret del af undervisningen – en vidensopsamling
Feedback er ikke bare feedback
Evaluering af Projekt Grøn Generation. Afsluttende rapport 2017
Fokusområde: Overgang og progression
Forskningskortlægning af håndterbare forhold til gavn for fastholdelse, øget optag og forbedrede resultater i de gymnasiale uddannelser
Forældres betydning for unges uddannelsesvalg og inddragelse i vejledningen
Forfattere i gymnasiet
Formative assessment: A critical review
Fra beskrivelse til fornyelse af litteraturundervisning
Forskningskortlægning og vidensspredning inden for ungdomsuddannelserne
Previous
Next